Bambam's Addicted

Hari Jumaat jek nak MC..apesal ek?

Bukan nak bagi alasan der.. tapi dari petang tadi dah rasa badan nie semacam..dua macam.. tiga macam.. macam-macam lar! Mato den dah berair nie.. mengalahkan my niece yang tengah sakit mata skang nie! batuk pon leh tahan.. bersin jangan bilang ar!! nak tercabut dah hidung dibuatnya..

Sok nak buat macam nie ar!!!


Sok nak MC leh dak?? tapi dahi tak panas.. errrrr.. agak-agak doktor bagi MC tak korang.. tak tahan ar.. hidung nie nak tercabut dahh.. tisu dah sekotak habes! ker sebab sindrom lusa nak cuti.. ataupon sebab nak awal bulan nak dapat gaji.. ataupun hujung bulan dibelenggu duit tak cukup menanti gaji??

Arghhhh~! fedap lar mak! gaji keluar hari Isnin.. dia tak tau agaknya anak dara nak meronggeng weekends nie!

Arghhhh~! tak tahan lar nak bersinnnn~!!!
Tekad MC esokkk!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Anis Akhir said...

semoga cik bambam cepat2 sehat ya..
bykkan berehat :)

topimagine said...

haha.. alsan je tu.. ne msti skill nk cuti lame la ek.. jumaat sabtu n ahad.. masyuknye :)

Izamir Ridzwan said...

friday fever kot.. hehe

b a m b a m ' s said...

@Anis Akhir
berehat di opis!kekekeke

b a m b a m ' s said...

@topimagine
nmpk sgt alasan ek?hahaha..org gi keje ar ari nie!hehe

b a m b a m ' s said...

@Izamir Ridzwan
kannn~ nie yg nak kena cari john travolta jd penawar rindu~ haha!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...