Bambam's Addicted

Keychain from Kak Jieda! TQ~! Okeh CB nak buat GA lakkkk! :P



Ini pulak dari Contest yang Kak Jieda anjurkan.. :P tak buka plastik.. kang berhabuk...kekekkeke.. so simpan kat situ dulu ek.. hehehehe.. Okehhh.. cukup 4 entry CB upload adiah-adiah GA.. best kan join GA dan menang.. korang kena ingat.. setakat masuk 1 GA tapi berharap nak menang tuh memang lar payah kan.. so masuk banyak-banyak.. untung2 terkena dear.. bukan main no ekor ek! :P

Then CB tunggu lagi satu adiahhh.. CUPCAKES! wink-wink! nanti CB upload ek.. InsyaAllah weekends nie baru nak gi amek kat mysunshine-cupcakes!! :P Ermmm.. rasa nak buat GA lak..heheheh.. rezeki kan.. kita lak nak share rezeki ngan korang lak.. baru dapat KEBERKATANNNNNN~ korang nak adiah per lak?? errrrrr..

7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

nanakimie said...

nak otromen satu!heheh

Nana said...

cm sama la adiah kita dapat tu
lom wat entry lg
nak kumpul adiah dlu hehehe
mcm byk nau je adiah nk kumpul
stuju2 kata cb
kalau stakat join 1 ga je jgn la arap nk menang
kena rajin sapu je join seme ga
untung2 ada luck mana tau kan
sgt stuju bab share rezeki tu..hehe
baru la kaf ba ro kaf aliff tan nun

b a m b a m ' s said...

@nanakimie
OTOMEN?? hahahah..ape ajek lar?patung ker?cadar ker? keychain ker?hahahah

b a m b a m ' s said...

@Nana
kannn..kena msk byk2..baru terkena..kekekek.. nnt..by nxt month kot..hehehe..skang mcm x teratur lg..hehehe

Azza Firza said...

jeles, ekekeke

b a m b a m ' s said...

@Azza Firza
jgn lar dear..hehehehe.. :P

nanakimie said...

patung,cadar,keychain semua pun boleh:) hehe...t join taw contest dialog tu,kamo kan terer wat benda gtu:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...