Bambam's Addicted

Bukan aku minta hati nie tertutup..

Skang korang dah masuk segmen Suria Cinta bersama cik bambam.. Kalau rasa tak nak meloyakan diri CB bercerita pasal soal CINTA dan KASIH SAYANG..siler giveaway.. :p

CB ada berborak ngan sorang kenalan laki CB.. agak panjang lar jugak kami berchit-chat kan..then leh lak kuar isue soal jodoh-kahwin nie..yang bagi CB isue ini SANGAT-SANGAT-SANGAT sensitif bagi CB.. Nampak tak CB buat casplock and ulang 3x..means it REALLLLLY sensitive to me..why??



  • Yes, i'm a heartbroken! but saya tak susahkan mana2 pihak if saya heartbroken
  • Memang CB kekadang off minded pasal soal CINTA bukan sebab CB tak feel okeh!not meaning me HEARTLESS just im too DISCREET!
  • Saya bukan mencari BOYFRIEND..saya sedang mencari SUAMI..get it??or daddy to my future kids and a SON IN LAW to my mother, BROTHER IN LAW to my sisters and brothers and also an UNCLE to my niece and nephew!
  • Saya takde masa nak berpoya-poya pada umur sekarang, and if kembali kepada 5 tahun dulu pon still pegang kepada prinsip SAYA TAK NAK JADI TEMAN TAPI MESRA awak tuh..
  • and YES saya tak suka keluar berdua-duaan dengan kaum adam even my own besties..if u get dat is a problem..i dont mind to step away..katalar daku nie KUNO or whatsoever..CB hanya mampu nyanyi lagu KALAU BERPACARAN jek lar u olls~
Sadis tau bila orang dok cakap kita yang takde boyfie nie dengan macam2 tanggapan such as..
  • Terlalu memilih..(jangan nak cakap ko tak pilih suami/isteri ko dulu..but u still choosing gak kan)
  • Tak laku (saya usaha tapi jodoh tak sampai lagi..awak faham tak JODOH TAK SAMPAI LAGI?)
  • My bro said dat I'M TOO DEFENSIVE.. (sampai skang tak paham apa yang dia cuba sampaikan)
  • and my oldest sister cakap yang CB ni garang, and nak down kan CB hanya dengan MENGAHWINKAN ANAK DARA YANG BELUM TAHAP TERLAJAK LAGI nie..sadis tak?
  • and ada kawan laki cakap..yang CB nie takde orang nak dekat cause of faktor KERJAYA yang melebihi taraf laki.. (siyesly nak cakap wat da h***)
  • Lastly, sebab CB garang!kah kah kah..(ini memang..aku takde masa nak melayan kerenah ko yg childish dan tak grow up tuh).. Alahaiiii..takde lar garang mana pon..ada reason lar CB tegas..kata anak cikgu disiplin kan! 
Heyyy..penat tau nak balas tepisan2 tohmahan nie..alar..baru 26 tahun nie..yup..orang lain dah kawen anak 2-3 org kan dah pon..tapi jangan lar nak samakan jalan ko ngan aku sama..destiny kita lain-lain..yg oldest siblings dah sindir2..sedara mara apetah lagi kan..kalo nak merasa sangat Makcik Jameah wat kenduri kawen..kawenkan ajek si Pipah adikku itu..pacarnya udah ada..ongkos aja belommmm..Nak suh CB masak nasi minyak pon leh..pftttttt~!

But da FINAL REASON is..Hati ini pernah terbuka tapi malangnya dikambus semula..nak gena gali pakai cangkul coz sisi lubang tuh dah rapuh..salah gali takot tertimbus selama-lamanya..get it wat i mean? Tukang gali skang nie sukar diramal.. ada yang nak gali emas jek..ada lak yang gali timah..lagi malang kalau tukang gali kubur sendirik kan!


0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...