Bambam's Addicted

Wanita berkepala dua

Before other story...korang layan video nie dulu lar ek.. :)


Abes tengok dah..? okeh..meh nak wat bedtime story..




Pasangan kembar siam ini yang diberi nama Abby dan Brittany Hensel yang berumur 18 tahun. Dorang berkongsi liver, ribcage and a nervous system. Menjadi popular kerana kisah hidup mereka diceritakan dalam akhbar The Sun UK..bukan Malaysia yer.. Skang dalam proses nak masuk kolej dah.. Tengok..OKU pon belajar rajin-rajin nak UP kan diri..Kita yang normal nie..tak reti nak hargai akal.. hey dunia..dunia..

Kalau korang nak tahu lagi cerita pasal nie. Nanti Cik Bambam share link.. Bukan malas nak tulis panjang.. Tapi terlebih rajin nak translate satu-satu..haha..

Buh-byeeee..!!

Sumber

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

THE LEKAT LEKIT STORY said...

x bleh nak bayangkan mcm mana dorang hidup serba dua (perasaan, pemikiran, kehendak) tp satu tubuh

b a m b a m ' s said...

@THE LEKAT LEKIT STORY kalo kiter bayangkan pon..belom tentu sama macam yang dorang rasa kan..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...