Bambam's Addicted

Stylish Blogger Award..!!!kamu ker? n_n


Hehe!saya lar!blogger stylish itu.. *tak-langsung-sebenarnya-tapi ckit-itu-ada* LOL..!haha!


1-Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender.

Tankaaayuuuu kepada Cik Sarah sebab bagi awarh vogue de' vass ini..!hehehe..yang rasa CB ni stylishh..auwww~ haha!thanks again...blushing dibuatnya...hehe

2 - Share 8 facts about yourself.


1- Ter-sangat OBSES nak KURUS dengan CEPAT! Azam 2011 yang telah dibawa dari tahun-tahun sebelumnyaa!aduhhh~ >.< *cantik-macam-kim-kardashian* auuuww! haha!



2- Beliau ada tanda lahir dekat LENGAN yang berbentuk PETA MALAYSIA TIMUR..!haha! cuma tak berapa nak sharp mcm peta betol lar.. Jadi CB buat andaian dapat jodoh dr sana..bolehh? hak hak hak

[nampak tak bentuk peta??]

3- Orang cakap beliau garang nak mam*** lebih2 lagi ngan da boyssss..itu AUTA sebenarnya..sebab CB hanya TEGAS..!hik hik hik.. (lagipon tak kose nak melayan lelaki gatal..haruslah kena marah kan???)

[hambekkk koooo]

4- Beliau adalah seorang PENAGIH games..!


Y.E.S i ammmm! bolehh..tapi jangan jadi cenggini sudah!hehe


*fengsan ko*

5- Korang tak tau beliau suka kaler ape kan?beliau suka kaler RAINBOW..!

[cantik kannn!!]

6- Pastu beliau suka beli brooch, shawls, bags, clothes, shoes etc.. (did i mention all?)

[seronok betol kalo ada full collection nie..huhu]


7- <----- hahhhh! Beliau suka no nie tauuu!

8- Untuk tahun 2010 beliau dah ada 10 orang anak buah..haha! 2011 nak bertambah lagi 1 org sebenarnya..tapi scan ada twins!yeahhhhh~


esya-mimi-udin-adam


aqil-adib-dina


fiqah


baby caca


baby ayishhh demok-demok..!haha!

9- *mana ada dah..cakap 8 jek..suke0suker ati nak buh 9 lak kau*


3 -Give this award to the others blogger who deserve it.


  1. Kakak Siti Manis
  2. The Nurul
  3. Sisiantee


2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

bungakuning . said...

Thanks cik bambam :)
kamu memang stylish auww !

b a m b a m ' s said...

@bungakuning . thanks dear!auwww~ hahahah.. *ape kejadah lar kiter dok auww2 nie..* hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...