Bambam's Addicted

Saper ada lesung pipit tuh cacat namanya!

Hahhhh...Korang jangan tak tahu..or memang korang tak tahu yang sebenarnya lesung pipit itu adalah salah satu kecacatan fizikal..! Meanssss Afgan singer dari Indonsia tuh cacat lar ek!!




Saper ade lesung pipit tuh..jangan lar nak marah CB lak..CB tak cakap korang yang cacat..Alkisahnya..dok baca entry Miss Yani nie tadi..Dia tanya..betul ker lesung pipit tuh penyeri senyuman? Alar..kita-kita yang takde lesung pipit nie kalau senyum pon jadi penyeri gak per..kih kih kih..


Apa itu lesung pipit?

Lesung pipit yang muncul pada wajah seseorang diakibatkan oleh otot zygomaticus utama yang lebih pendek daripada ukuran sebenarnya atau otot ini terbelah menjadi dua, kondisi ini menyebabkan adanya lekukan pada pipi.
Kalau dia senyum or ada pergerakan pada pipinya jek baru nampak nampak..Kalau diam jek..takde pergerakan, otot kat pipi kita tak bekerja tuh kan...takde lar pergerakan penarikan dan penolakan otot pipi kita yang gebu-gebu tuh u olls~ 

Tapi..lesung pipit dorang nie terletak tempat ada yang tak sama kan.. Majoriti kat pipi macam dia nie.. Kat tengah pipi.

OK TAECYEON..!!


AFGAN

Ramai lagi..Fizz Fairuz..pon ada jugak..

so shweeettt kan!


Yang untuk pempuan macam Preity Zinta! Saper lagik kan.. adoring giler ngan dia nie..Favourite heroin hindustan sebab dia chantek dengan lesung pipit dia! setuju ngan Ms Yani..ehhehe.. Hunny Madu pon ada lesung pipit..!

*saper tak kena Prety Zinta nie memang lar tak tau nak kata per*

Tapi ada lesung pipit kat bawah mulut.. Then ada yang kat dagu.. Tapi yang kat dagu nie tak tau ler nak panggil lesung pipit ker aper...errrkkk~ macam John Travolta punya tuh!

*nampak tak lekuk kat dagu tuh*


Omak den cito dulu kan.. Time zaman-zaman anak dara dia nie..kan tengah hangat dengan citer Friday Night Fever lakonan John Travolta.. Punya lar pemes time tuh..! Sampai budak-budak laki siap panaskan besi nak buat lekuk sama macam JT nie! canggih tak canggih lar noks?!

Bagi CB lak..even ia kategori cacat..tapi ia cacat cantik. Orang OKU nie memang bertuah!hehe.. Teringin nak ada lesung pipit.. Dulu time skolah pon. Minat laki-laki yang ada lesung pipit jek u olls~ haha! Skang pon sama. Pantang nampak orang lesut pipit lar...! Sampai kat skolah dulu.. ada kawan CB, dia ade lesung pipit dalam giler! Sampai kena paksa senyum ngan CB sebeb nak letak jari kat lekuk lesung pipit dia tuh..kejam tak kejam lar daku nie kan!

Lesung pipit nie diwarisi genetik.. So saper nak anak berlesung pipit...cari lar pasangan yang ada lesung pipit yer.. Kalau tak dapat jugak.. Korang tatap lar gambar Preity Zinta tuh biar kenan kan! saper tau..!haha!

Okeh lar! nak sambung keje.. Before tuh..saper ade lesung pipit sila senyum!


Huhhh! saja lar tuh..bikin wa jeles ngan lesung pipit lu olang!!!!


6 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Siti Noraisyah said...

akak ade lesung batu jee.. heeee...

Encik MamaT said...

kata encik mamat cacat ekkk...

b a m b a m ' s said...

@Siti Noraisyah hahahahha..kiter pon ade gak lar kak siti!hehehhe

b a m b a m ' s said...

@Encik MamaT ehehhehe...cacat cantik tuhhh!!!!!teringin nak cacat cenggituh..kih kih kih..

eT said...

me ada lesung pipit gak turun mak...huhu

b a m b a m ' s said...

@eT wah!nak pinjam sebulan boleh?huhu~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...