Bambam's Addicted

Rindu memaksa aku menyayangimu..

Awak ingat tak dulu.. Dulu saya yang awak sayang..dulu saya yang awak puja..Saya masih ingat lagi..saat romantis saya dengan awak.. Pada malam itu..lepas kita dinner..awak ajak saya tengok SI KUNANG-KUNANG..Asyiknya kita lihat indahnya ciptaan Illahi..

Tapi itu dulu..sekarang saya hanya MAWAR TERPINGGIR..AKU KEHILANGANMU..saya tau..saya kena pasrah sebab jodoh kita tak panjang..sekarang saya hanya mampu tunduk membisu..bila awak kata saya hanya SEKADAR DIPINGGIRAN.. Kejam nya awak sekarang..tak se-sweet macam dulu..awak minta maaf..awak boleh kata dekat saya.. "DIRIKU TERBELENGGU"..

Mana janji manis awak dulu..mana rindu awak yang awak selalu tagih dari saya..apa yang saya mampu katakan.. RINDU MEMAKSA AKU MENYAYANGIMU..Apa sebab terbaik untuk awak katakan pada saya jika mahu hubungan ini berakhir?? KERNA TERPAKSA???atau sebab awak dah tau sejarah hitam saya..yer awak..saya tau..AKU HANYA PENDATANG..kerna terpaksa mencari rezeki luar dari tanah airku..saya kehilangan keluarga...dan sekarang..AKU KEHILANGANMU..

Saya redha dengan apa yang terjadi..saya tau..kita hanya mampu merancang..tapi apakan daya..DIRIKU TERBELENGGU...sekarang KU KEUDARA LAGI..untuk menyatakan cintaku padamu..hanya..

hanya..

hanya...

hanya..

di Istana Budaya bersama Francisca Peter..!!!!!Amacam..leh buat short monolog tak??wahahahhha..

Korang jangan tak tau!skang excited dok hayati bait2 lirik FP kan..mana lar tau kot-kot kena tarek pentas suh sing along ker!hahahahhaha..fengsannn~!!!


and guess again whatttt!!!

IMRAN AJMAIN will be there tooo!!!!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

kay_are said...

jiwang gak cik bam bam ni ye.. selalunye agak garang.. ops! hee

b a m b a m ' s said...

@kay_are hahahah...jiwang sangat pon x leh...garang selalu pon x leh jugak ek..sederhana sudahh.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...