Bambam's Addicted

Kecoh pasal BLOGWALKING palsu..Cik bambam ada jalan penyelesaian..!!

Jahat tau korang tinggalkan jejak palsu cenggituh..kiter semua yang baik hati pergi lar anta makanan balik kat koranggg!tapi korang bagi bekas kosong jekkkkk!!!ehhh..bukan ngungkit..tapi bese ler tuh orang bagi makanan kita ada balas balik..elehhhh..!!rasa macam nakkkkk...

*nakkk wa smack down sama lu*

Mulai sekarang...!saper blogwalking kat blog den nie..samo ngan bambam-addicted punya blog...korang jerit-jerit kat shoutmix tuh..tanpa menyeru namo dennn!!den tak layan..hua hua hua...
*muahahhahahah*

Betol lar kan?dorang takde masa nak taip banyak2 kali nama kita nie masing-masing..ntahhh..praktikal lar kot bagi CB yang malas nak menaip banyak2 kali..so copy n paste jek kat shoutmix korang..gegegge..sebab tuh sama jek CB jerit kat semua shoutmix..
*penat weh nak taip banyak2..korang pon sama gak an??*

TAPI Cik Bambam tak tipu ek singgah blog korang..mana yang sempat tuh..ada lar gak jerit-jerit kat shoutmix tuh..kalo idak..teman singgah baca jek lar..itu PASTI..heheheh..
*nehi-nehi..cik bambam bukan blogwalking palsu ek*


Tapi.....Korang rasa?praktikal ker tak?

Jadi kepada PARASIT-PARASIT yang telah dihebohkan oleh PENDEKAR BERKUDA ITU
Sila berlaku JUJUR sekarang!
Buat entry minta maaf cepat!!
Sebelum Cik bambam ko nie
kejam lak iah..kang....
tak pasal-pasal jek..
tarik napas dalam-dalam
Baru leh berpikiran normal
Dahhh lar...!
menyampah ngan PENIPU TEGAR ini..!
*tak kose mak melayan der*


12 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Aidanisme said...

ye lahhh ni tak tipu ni..

hai cik bambam junior kuuuuuuu

hehehehe..... saye nak slim cam awak jugak ni..

z.u.n.a.i.d.a said...

kebingungan, ada gak kr BW PALSU ni, huhuhuhuhuhhu..

aNnE said...

tak puas hati ngn diorang....haha trafik tinggi tapi tipu..puihhh..hahaha

Aku Ibu Muda said...

AIM jarang balas kunjungan org kat shoutmix..melainkan nick2 yang biasa di pandangan mata saja..hihi

selebihnya, akan balas kunjungan mereka yang tinggalkan komen.. :)

Apa rasa kopi tanpa gula?

b a m b a m ' s said...

@Aidanisme hahhh.,,drop komen baru x bw tipu kannn!hahahaha..yer kak..mana kurus der..dah naik balik berattttt~!!!adehhh..huhuhu

b a m b a m ' s said...

@z.u.n.a.i.d.a ada gak..jgn tertipu..gi terjah blog pendekar berkuda..ade few names yg familiar kat shoutmix tuh..huhuhu

b a m b a m ' s said...

@aNnE hahahahhahakpuihhh~! kih kih...jgn ludah cni..kang jenuh cik bambam nak lap..heheheh

b a m b a m ' s said...

@Aku Ibu Muda yeker AIM..kang jgn ignore CB wat bw kang ek..heheheh

Aku Ibu Muda said...

eh baru perasan... kak Aida @Aidanisme - senior silat..hihii

alinac lover said...

yong lebih suka komen je..mudah sket org ingt
hehhee

b a m b a m ' s said...

@Aku Ibu Muda errkk..korang bersilat kat ner nieee???

b a m b a m ' s said...

@alinac lover ha'ah..CB pon suak drop komen gak..hehehe..tp mls nk drop komen bila suh wat verication words tuh..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...