Bambam's Addicted

Tutorial: Upgrade old to new post editor

Korang perasan or tau tak post editor korang tuh boleh upgrade ke versi baru? ker Cik Bambam jek yang kuno baru nak tahu..???hahahahha... Ada tanya Cik Nurul macam nak buat strikethrough tuh... Dia punya lar senang klik button jek..Sebab dia baru buka blog baru.. So semua dah updated punya version..yang kita ni terkedek-kedek kena coding kan.. macam tutorial kat sini hah..

 Okehhh..ini version lama..
yang baru lak macam nie...

  New version

Cara-caranya adalah...
  1. Klik SETTINGS
  2. Then korang scroll down..korang leh nampak yang ini..






     3.  Choose Updated editor..
     4.   Finally... korang save lar..hehehe



TARAAAAAAAAAAAAAAA...


Nota kaki: Saper lak leh ajar makcik nie buat sticky entry lak?? hahahahha..ya ampunnnn~ malu bertanya sesat jalan..huhuhuhu




3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

eB@mamaAerish'n'Aed said...

wahh... cayalah bambam... dh pandai wat tutirial yer... ;p

FarhanaFabulous said...

wah..pasni leh la try..tanks..

b a m b a m ' s said...

@kak eb
hahahaah..tutorial lar sgt kan..kah kah kah

@farhanaFabulous
sile2..lagi senang dr guna old editor tuh.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...