Bambam's Addicted

Photo Contest: My Bestfriend Forever!!

 


Waaaahhhhhhhhhhhhhh!!kakak kita sorang nie pon dah jinak-jinak merpati buat contest jugak!hak hak hak..syabas mera sista! :) Cik bambam nak pertaruhkan pic nie...

 -naza-ayin-CB-wawa-asz-peklah-shida-ayu-wanie-kakZah-azila-yatie-
Hahhhhh!kami satu paras..dan memang kami baik sampai sekarang..!! windunyaaa kat koranggg! :'(

Berkumpul ramai-ramai lom tentu semua leh hadir..ini pic dari wedding finaz..time pic kat atas dia pergi mana tah...hahahaha..memang tak reti dok diam der dorang2 nie..hehehhe
Okehhh..dari kiri: Yatie, or CB gelar Yat'ot Mat So'ot..!hahaha..ya ampun yatie..gurau2 jek.. :P, dak ayien, shafinaz (skang tgh tnggu due nak beranak), Yana, Eqin, 
Dari Kiri Bawah: Pek Lah, my cayang rumate wanie..

Ada lagi sebenarnya..tak lupa wat kak yuyun.. :P kang sentap lak baca blog den!ahhaha..ya ampun yer kak yun..! Even kami ada bertelingkah..bergaduh..tapi kami tetap kawan sampai sekarang. Kami menangis sama-sama..Kami makan sama-sama. Kami ketawa sama-sama. Yang takde duit nak makan, yang lain akan share makanan. Yang sorang tuh tak reti buat assignment,yang lain akan tolong, Bila yang sorang ditindas, yang lain datang bagi sokongan, dan yang paling pahit terpaksa ditelan, semua dah siap sedia untuk telan. Bila sorang ada masalah, yang lain akan tolong sampai sekarang..!!


Di kesempatan ini, CB nak buat ucapan kat kawan-kawan CB..(nak bahasakan diri AKU jap.. :P lebih closed..heee~)


Korang, even aku EMO, even aku GARANG, even aku nie CENGENG, even aku nie MOODY, even aku nie kekadang tak boleh kontrol perasaannya..korang still tahan ngan perangai aku..aku tau korang kekadang meluat gak an ngan perangai aku..hahahahha..bukan kekadang..!selalu agaknya..tapi still bertahan persahabatan kita sampai sekarang, dan aku nak korang tahu, apa yang aku lakukan selama nie tak sedikit pon terlintas untuk kebaikan pada diri aku. Semua aku lakukan sebab aku 

SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT..!!


nota kaki: Kak Siti..nak i bubuh pic u sekali tak??hahahah..pic atas tuh kena potong..ya ampunnnn!!ehhehe

Iklan jap: Saper nak pergi NZ..??!!New Zealand lar dear.. :0 klik SINI..!!

3 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Siti Noraisyah said...

ade ke pic akak?? hehee... kalau ade pun mesti tgh x pakai tudung kan?

Siti Noraisyah said...

Thanks sbb sudi join..! Gud Luck k..^^

Cik Bambam said...

@Siti Noraisyahnak buh ker??hahahah..ha'ah..pic kak non free hair.. :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...