Bambam's Addicted

Perempuan takde duet tapi suka shopping..!

Perempuan dah habit nya yang suka bershopping. Tak nampak pelik kan? tapi kalau perempuan yang takde duet dan suka shopping..??itu memang pelik..macam beliau ini lar..(tunjuk kat diri sendiri).. Kalau suruh bayar duit loan pinjaman..dengan pantas angkat tangan!bukan angkat tangan nak membayar..!tapi angkat tangan cepat minta excuse tak bayar sebab duet takde..tapi kalau ada SALES kat kedai depan tuh..tetiba..automatik duet yang takde tadi..terjelupuk beranak-ranak terus ada..!!

Ajaib kan!memang ajaib!hahahahha..

Lelaki jangan pelik ngan perangai pempuan cenggini..ini perempuan yang normal..terlebih normal pon ada jugak..habit nie tak kan berenti sampai ke tua..cuma hanya bertukar keperluan dan kehendak untuk ber-shopping..heee~ contoh anak remaja akan addict dengan benda-benda cute..!shawls lar...cardigan lar..baju korea lar...then dah matang ckit..dah kawen..gila shopping jugak!tapi untuk anak-anak lak..

Pempuan yang dah meniti usia senja pon suka shopping gak...!tapi dorang shopping lain lak..EMAS lar pulak..kain pasang lar..gigi palsu..ehhhh bukan.. :P or still menabung untuk mengerjakan haji and holiday..betol tak??

Tapi..zaman skang..bukan pempuan jek shopaholic..!lelaki pon banyak skang..lebih2 lagi lelaki metroseksual tau!dari penjagaan rambut sampai lar ke kuku kaki..kekadang kita yang pempuan nih pon takde teliti cenggituh..

Hahhhh!korang lak type yang macam mana?kalau daku ini..sama macam tajuk entry tuhhh!ishhhh~ susah nak kikis..kikis duet jek pandai..errrkkk~ yang pasti..daku shopping tak minta duet orang..sok lusa makan megi yang kena telan daku sendirik!hik hik hik..

nota kaki: suka benau pergi kedai thailand tuh..jual baju/blouse/cardigan chantek2..!!ngan baju fesyen korea!huk huk huk.. seminggu lebey lagi nak tngu gaji..!!duhhhh~

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Kech Hidayah said...

hahahah..aku baru je shopping shawl semalam walaupun duit gaji aku dah rabak.aku syak sampai akhir bulan aku akan makin kurus.aku mmg cadang nak beli sehelai untuk keperluan.tapi alih2 dah jadi berhelai2 kemahuan.hahaha.

Cik Bambam said...

@Kech Hidayahsama lar tuh pe'el ngan aku..hahahhaha...konon2 nak gi belia adiah..skali ngan aku skali dpt adiah..hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...