Bambam's Addicted

Harusker pergi jamuan ikot tema??

Korang rasa agak stupido pandai ker soalan saya??ehhhhh..kalau korang tanya aku..musti lar aku jawab...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
WAJIB ikut tema kalau dah namanya PARTI BERTEMA kannn..??

hohohoho...esok ade Jamuan Deepavali kat opis-ku..opismate mengwar-warkan harus memakai pakaian ikot tema Deepavali yakni..sari ker...baju punjabi tuh ker..itu kalau pempuan lar kan..kalau laki korang imagine orang india yang dok melepak depan umah yang pakai kain putih diikat ke aras pinggang tanpa memakai baju..!!wwwooooooooooowwwwwwwww!badan kental macam arjun rampal takper lar jugak..ini kalau macam mamak kat kedai sambil tebar roti canai ngan perot membesar ke hadapan lak macam mana?? fengsan jap...hahahah

Korang rasa aku pakai tak baju-baju tema tuh..opismate yang len..??PERCAYA lar..aku pakai baju kurung jek sok..hahahha..baju tema orang Melayu yang sesuai untuk majlis apa pon..kan??opismate yang lain sudah pasti berbaju kurung juga melainkan chinese..heh..dorang nie kepochi jek lebey..buat lawak petang jek nak suh pakai sari n punjabi bagai..kang aku pakai nanti..jangan terjojol lak menengok..sebab ada rupa macam nie nanti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


cantiknya asyu...auwwwww~ kalau datang cenngini for sure takde orang nk mengata kan..itu takpe lar..kang daku datang opis pakai sari jadi cenggini lak...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
uissshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...!!bukan stakat mata korang yang terjojol...mata aku memandang body sendirik sedemikian rupa pon terjun bangunan mencederakan diri sendirik..huahuahuahua..aduuuhhh..makcik nie pon terlopong sekali..

kurus bukan semata-mata nak chantek yer..pikirkan kesihatan tubuh jugak..uishhh..gerun daku..!nie yang nak kena struggle diet balik.. T_T'


nota kaki: ini bukan entry racist ek..jangan salah tafsir lak..hiburan semata-mata..peace yo'll..!

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...