Bambam's Addicted

Asyik menuding jari..

Kau salahkan aku..
Aku pulak salahkan kau..
Kau rasa itu tanggungjawab aku..
Tapi aku rasa itu tanggungjawab kau..
Kau kata aku yang salah..
Tapi aku pula berkata kau yang salah..
Kau asyik mencari kesalahan orang..
Sedangkan aku mencari kesalahan kau pula..
Akhirnya di mana kesudahan?

Jadilah macam kaum BERUK..macam hamka ini bercerita..di mana kesudahan?benda ini berlaku pada aku sendiri..pada orang di sekeliling yang rapat dengan aku..Kadang-kadang aku pon berfikir..salah aku ker?atau salah dia?kenapa dia tak berfikir macam aku fikir?dan dia pula berpikir pada benda yang sama..or dia memang tak realise ape yang terjadi kat sekeliling dia..atau dia memang tak nak amek tau pasal situasi orang lain..masing2 menuding jari..satu jari menghala ke dia..4 lagi menghala balik ke kita..then the point is??aku ambil konklusi..

Buatlar sesuatu perkara dengan merasa ia adalah satu tanggungjawab kita..dan buatlah dengan seikhlas hati..Jangan dilakukan atas dasar simpati..atau kesian..sebab kesudahannya jiwa kita juga yang tak tenang kan?then fighting for each other..wat for?yang tak terluah..sampaikanlah... kalau hati tak kuat untuk berkata..just keep it in ur heart.. sambil tepuk dada dan hati.. ALL IS WELL.. :')


nota kaki: missing her mummy..raya is meaningless without her..

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...