Bambam's Addicted

Macam mana nak diet kalau...

Contest TBL 3 tuh...korang hingat tak?refer link sebelah..heh..Okeh..setiap ari Jumaat wajib untuk semua peserta submit berat kat penganjur..starting 8.10.10 ari tuh..aku dah submit..then date seterusnya kena submit 15.10.10 ni lar kan..so kena timbang pagi Jumaat tuh..tapi aku send emel malam lar..sebab siang xleh on9 kan..so kena lar diet n harus ade pengurangan berat badan lar kan..errrr..aku mmg dah start diet..tp exercise nya idak..so how come?????

Lebih-lebih lagik ari kames n jumaat nie..ade LUNCH FREE okehhhh!!!jamuan meeting salesman..so satu company involve..menu dia mesti nasi..huwargggghhhh~ aku dah stop mkn nasi..pada mulanya lar kan..tapi sabtu n ahad lepas dok bantai mkn nasi gak..so diet nasi aku ni weekdays jek lar kot?hahahahha..itu x kesah..pas timbang...nie nak timbang ari jumaat nie..mcm mana nie..

Aku tau...!mkn kurang ari kames..then balun ari jumaat?hahahaha..useless okehhh!so kite jamu jugak...tapi berpada-pada..okeh???

nota kaki: Rezeki jangan ditolak..bala jangan dicari..yer idakkk?? :)

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...