Bambam's Addicted

Cacing oh cacing...

Binatang yang paling aku takotkan dan jijik sekali..adalah CACING or ulat yg bersaiz panjang...tak dikira ko ni keturunan ape..cacing tanah ker..ulat sampah ker..cacing pita ker..ulat gonggok ker..ulat beluncas ker..x kire lar!!!!beliau merupakan binatang pertama yg menjuarai carta..lebey2 lagi ngan video operation budak berusia 3 tahun yg aku tgk tadi..then jumpa lak video nie..



omangaihhhhhhh!tak fengsan ko!ape agaknya perasaan para doktor and misi2 nie hah..kalo akuuu...???SUMPAH wehhhh..aku dah kuar dr bilik bedah tuhhhh..tak sanggup!tgk ulat sampah pon badan aku dah menggelitik mcm nampak ular sawa!cacing2 bersaiz gergasi ini apetah lagi....semua berpunca dari????jap aku google info..hahaha

Hahhh...korang klik lar SINI ....aku nak copy pjg sgt..1001 cacing dia citer!cacing rambut lar..cacing jarum lar...cacing gelang lar..cacing cambuk lar!!arggghhhh banyaaaakkkkkkkkkkkknyaaaaaaaaaaaaaa!!!enuffff!aku dah geli..!!Dari mcm mana korang dpt cacing tuh..mcm mana nak ubati..mcm mana nak cegah..complete lar info dia!kannn?

nota kaki: Esok gi cari ubat zentell then amalkan minum susu kontur!hahahah...VITAGEN!sayangilah perut anda setiap hari~

1 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Cahaya Qaseh said...

weh!!!ekgko dh buat den xlalu nk mkn sahur nti..huhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...