Bambam's Addicted

Saya minah Jiwang..

Secara random-nya..certain people akan gelak ngan pengakuan saya ini..Lebih2 lagi kawan2 rapat yg boleh menggelarkan aku minah-takde-perasaan-jiwang-terhadap-lelaki..Once aku ade gosip pasal aku ada BF ker..pasal skandal2 ker..mmg dorang akan terkejut...errrrr~ sebab apa??sebab aku ni MEMANG GARANG ngan LELAKI..dats y!Ohhhh..try me!lebih2 lagi pada jenis2 lelaki yg xde tulang blakang..

Jenis xleh nak dok tegak n suka menyendeng!!iskkkk..ngan anak2 buah aku poon...silap hari lar dorang nak nyendeng2 ngan aku..tgk mood jugak lar..time aku tgk mood baik..hahhh..boleh lar nak ngengada..tp itu x kisah..itu anak buah..anak sedara kan..ini yg laki2 bukann muhrimmm!memang den pantang!pastu yg suka mengada2...adehhhh..lomah betol..!bg aku..itu semua jenis laki yg suka mengambil kesempatan..fine kalo korang nak kata aku closed minded ker..ape ker..ade ku kesah!sok lusa..bukan aku yg tergadai bodi kan.. :)

Mostly lelaki2 yg closed ngan aku..jenis yg slumber badak..yg treat aku NICELY and RESPECT me as a WOMEN..not as a BIATCH..opssss..ter-carut pulak kan..x elok yer anak2..hehehhee..kalo nak bermanja ngan saya..senang aja..sila sign surat nikah sebagai SUAMI saya..and u will get a very-very-very good service..!! :D insyaAllah~

Secara dasarnya...ehhhh..secara halusnya..saya memang jiwa sensitif...saya pernah menanges dengar lagu2 rock kapak di tengah malam..saya pernah menanges pasal lelaki..saya pernah x lena tdo khuatirkan seorang lelaki..yup i do..tapi kamu je yg x tau..sebab ape?sebab saya rasa itu x perlu nak diterangkan pada kamu-kamu coz itu memang naluri seorang insan yang digelar perempuan..even dia kasar..even dia garang..even dia emo memanjang..hakikatnya..dia masih seorang perempuan.. :)

nota kaki: dont judge book by its cover..itu dah lapuk..sekarang pada luaran sudah nampak gambaran..walau x byk..tp sedikit tuh ada..even x tepat pada keseluruhannya..tapi terkena tempias di sisi nya..betol kan?

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...