Bambam's Addicted

A Cinderela Story

Masa kecik2..kita selalu suka baca buku cerita dongeng kan?espicially dak2 pempuan..eleh..tipu lar kalo x ngaku tuh..at least korang msti tau kisah cinderela ker.. snow white ker.. rapunzel ker..kan..kan..kan...???aku pon suka baca buku2 fairy tales nie..hehehe..sebab aku ni kaki berangan..siang2 ari pon leh mengelamun..heee~

Tadi tangok cite "Ever After: A Cinderela Story" lakonan Drew Barrymore tuh..aku suka tgk citer tuh..sebab apa?sebab aku nak berangan jadi Cinderela lar!ape lagi..takkan nak jadi ibu tiri n kakak tiri dia yg kejam tuh kot..kan?ish3...tapi sorg drpd 2 kakak tiri tuh baik..even dia x cantik mcm kakak dia..gemok lak tuh..kuat mkn..(mcm aku lak kan..errrr)hati dia baik.. :)

Tapi...

Aku bukan nak citer pasal tuh..yg aku nak smpaikan disini..Semua org kat dunia ni ada kisah fairy tale dia sndiri..aku rasa..smua org kat cni Cinderela..sebab kesudahan citer..kite akan jumpa prince charming dan happily ever after..kalau bukan kat dunia..insyaAllah di akhirat sana..kan?? :)

nota kaki: Korang nak jadi Snow White pon boleh jugak..Princess Fiona ker..suka hati deme lar..hehehehe

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...