Bambam's Addicted

Aku adalah bini orang...

Statement aku!wahhhhh..tau dek mak aku..aku kawen senyap2..mau di pancung and dihalau kuar umah!hahahhahaha...

Bukan lar weh..alkisahnya..aku dok ber-chatting ngan kawan laki aku..dia tegur aku..mmg dah lama tak chat ngan beliau..since setahun kot?erkkkk..hehehe..maaf yer asnul..ko jarang on9 saper suh..hehehe..bz ngan gf kan..kikikiki..

Dia ckp kat aku..

"Eh da..ko dah kawen ek..laki ko mana?"


Terkujat i dik non..masa biler lak aku menikah nie..adoiyai~ ko ni salah Aida kot..huhuhu...dia cakap muka aku mcm muka bini orang.. T_T (berlalu ngan hampa..)..aku x kawen lagi..then leh lak dia ckp..

"bukan ker ko bertunang last year??"


Adoiyai..buat muka hampa lagi.. T_T wehhh..ikotkan hati..esok jugak aku nak kawen tau..nak ajek aku gi pinang Remy Ishak tuh wat laki..knaper aku pilih Remy Ishak?ehhhh..suka ati aku lar aku nk fanatik dia pon..cbuk jek..aku x kaco laki korang kan?lebih2 lagi biler tgk cite SABAR..alar..gandingan Abby Abadi ngan Norman Hakim time raya ari tuh..yg remy jadi bangla nama Husin..hahahah..kelakar x hingat aku tgk dia berlakon time tuh..aku nk tiru aksi dia pon klass tau..x caya?tanya adek aku..hahahah..sikit punya hal~

Ehhh..aku bukan nak citer peminat no. 1 aku tuh..wahhh..bukan aku peminat dia tau..dia peminat aku..(pempuan perasaan punya statement)...okeh2...aku bujang n available..aku siap promo lagik..terdesak ker?tidak..test market namanya..haruskah?harus lar..berkahwin itu WAJIB bagi yg mampu dan tidak dapat menahan nafsunya..aku mampu lar kan?errrr~ dan SUNAT bagi yg cukup belanja dan ingin berkahwin..MAKRUH bg yg ckp belanja tp tiada keinginan utk berkahwin..dan HARAM bagi org yang tidak yakin bagi melaksanakan tugasnya..


aku lak jatuh dalam hukuman tiada di atas..sebab aku tak mampu nak berkahwin dan masih mampu menahan nafsu serta tiada laki utk dikahwini..wahahhahaha..ade fahammmm????

nota kaki: calon2 yg berkelayakan iaitu..beriman, berpendapatan tetap, sederhana dalam segala segi..leh lar ngorat i...hahahhaha....(muntah sndiri ngan statement aku)




2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

eniz said...

pinang jela REMY tuh..aku nak dtg ekau kwen nnti.msti artis2 penuh kat bangiiii..sukeeee....

b a m b a m ' s said...

xde duit lar aku nak pinang dia eniz..hahahhaha..wehhh..bangi dah penuh ngan artis tauuu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...