Bambam's Addicted

Kadang-kadang...

Kadang-kadang..
Sukar untuk mengatakan maaf, tapi jauh di sudut hati..aku sudah memaafkanmu..

Kadang-kadang..
Nak aku lupakan apa yang terjadi, tapi ingatanku bukan seperti PC yang boleh diformat..

Kadang-kadang..
Aku nak mulakan cerita baru, tapi ternyata kisah lama lebih seronok untuk dikenang..

Kadang-kadang..
Kita tersenyum bila terkenang kisah2 lama, yang bahagia, yang duka..tapi..


Semua dah tak ada tapi lagi..sebab kita manusia memang hebat mencipta alasan untuk melarikan diri dari kenyataan..termasuk aku..kadang2 aku nak lari dari masalah dunia..TAPI..kita hanya ada bumi yang bulat..walau ke mana kita pergi..kita tetap akan balik ke paksi yang sama..even di koordinat yg lain..tapi kita kena ingat..koordinat yang lain..paksi nya tetap sama..iaitu BUMI..bukan ker??

Emo jek post nie..hahhahhaha...bukan per..nak tau musabab aku merapu nie?aku terkejut buka twitter tadik..boleh jumpa ngan laki PSIKO time aku blajar kat UUM dulu..keciknya dunia kan..ingat ker aku dah tukar no..dia x boleh trace aku lagi..sekali terjumpa daaaa!!!mesti akan search kat FB lak..nak kena beware lar pulak..huuuu~~

Kena amek langkah berjaga2 start sekarang!!!ayokkkkk~






0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...