Bambam's Addicted

Dasar TUTTTTTT..!!!

Orang nak itu...ko pon nak jugak..xper..ambekkk!!!
Orang kwn ngan itu..ko pon nak kawan jugak..xper...ambekkk!!!
Orang suka yg itu..aikk..tetiba pon ko suka yg itu jugak..b4 nie xde pon?xper..ambekkkk!!!

Nak meniru aku or ko jeles ngan aku nie?xper...jadi idola tuh satu penghormatan bagi aku..tapi AGAK-AGAK lar wehhh!xper..ayat bese aku..AMBEKKKK LAR KOOO..!!!

Ini diberi nama gelaran DASAR ORANG YG SUKA POSER!

xper...AMBEKKKKK JEKKKK!

2 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Anonymous said...

erkk..sape yg naK semua hak ko tuh???bahaya tuh weh...seb bek aku da kawen so xde la tersenarai dlm list perampas itu...huhuu

Cik Bambam said...

puan anon a.k.a tasya?hahaha..yeker tasya..ko nih..hehehe..xde kena mengena ngan bujang or dah berkawen..kih3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...