Bambam's Addicted

Phenomena Eclipse..

Semua org dok tunggu2 citer nie kannn..aku pon sama..suppose kat Malaysia ari nie baru nak ditayangkan..tp aku kelmarin aku dh tgk..hahahha..donlod lar beb..aper lagi..mmg dasar lanun kan..kih2..ahhh..pedulik per ku..kalo best aku tgk lar kat wayang..wink2..(tiket free menang competition Eclipse kat Suria.fm pon aku x dpt lg tauu..nnt dh dpt tiket aku bantai tgk kat wayang lagik ek..free jugak...hahahha)

Okeh2..ape yg aku leh story pasal eclipse..ermm..twilight utk kali ini..personally..aku rasa jln citer dia hambar kot..errrkkk..bercakap jek byk..smpi aku naik ngantok..aku x memahami kot ek..bykkan aksi vampire n werewolf kan lagi bagus..kagum gak aku tgk..huhuh..ini emotional byk.. >.<"

Overall..aku leh bg 3.5/5 popcorn..hehehe...ok ler tuh...itu pon sbb nak tgk my dearest Jacob!wahahhahaha..badan kental2..kalah edward yg pucat melesi itew..kih3..aku team Jacob ok..korang nak amek Edward tuh..amek lar..x heran der..hehehhe.. Aku suka scene Jacob & Edward bergandingan bahu sorokkan Bella kat atas gunung tuh..Edward terpaksa mengalah merelakan Jacob memelok Bella dr beliau mati kesejukan tuh..kih2..kalo aku..aku pon nak..hahahhaha..ok niat jahat!x baik tao..huhuhu..

Tapi ade satu scene dimana Edward, Jacob & Ne-yo menyanyikan lagu MAD xde dlm citer Eclipse nie..jgn lar korang berangan dorang dok nyanyi2 lagu Ne-yo kat cni..aku nak share VC nie..ini semua pengaruh Twilight jugak lar nie..adoi MoyMoy Palaboy nie..x kering gusi aku tgk gelagat korang nie..kihkihkih..

fengsan aku kalo betol2 Edward n Jacob dok nyanyi lagu nie..ahahha

nota kaki: Filem Malaysia nie xde nak wat filem2 mcm nie kan..huh..tp aku lg nk menunggu citer 2 Alam yg kata nk kuar tp x kuar2 lg tuh..adoiii~ nak tayang ke idak..aku nk donlod jek rasa...berbaloi x nk gi tgk kat wayang....??heheheh

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...