Bambam's Addicted

Aku tak nangis berbaldi-baldi okeh!

heh..ape lar tetiba tajuk nanges berbaldi-baldi nih..zila lar nie..hahahah..pandai2 jek ko bajet aku putus cinta nanges berbaldi-baldi kan beb..mana der.. "hanya sekeping tisu" jek..tuh pon x basah semua..leh siap lap2 meja lagik..hahahah..tapi kan..aku mmg cengeng pon..dr kecik sampai ke besau..boleh dikatakan sedara-mara aku..kenal aku ngan trademark nie..menanges sampai satu kampung leh dengar..hahahah..(pasal berebutkan cawan pon aku leh nanges mcm cawan tuh kena baling kat dahi..!)

ok..stop pasal cawan..now i'm officially single n available back...hahahah..status tuh ckit pon x mndatangkan kesan buruk kat aku ok..errrr..tp sedih kejap jek lar..terkilan pon ade..ahhhh..bedebah ngan semua tuhhh!yg pasti..aku xkan menyesal ngan keputusan aku dump dia!hoh!mmg bunyi kejam..saper suh ko cenggituh..ranap2kan hati aku..aku request dtg jumpa aku pon susah..nak masa aper lagik..xready apernya lg?nak tunggu mental ko OK?aku ni KO ade ko pikir?2x tau!2x aku tnggu ko mcm org buddusssssssssssssss!huh..geram~

ape2 yg ko ckp psl aku tuh..aku x amek pusing dah..konon2 mcm aku lak yg bad-girl tinggalkan ko terkapai2..ehhhhh..?u want a girl..u run for it ok!xkn aku jek yg nk bersungguh dlm hal nie..xde maknanya..dah byk peluang aku bg..so ko sndiri x hargai..biarkan~

nota kaki: aku rasa mcm nak nyanyi lagu IBNOR RIZA tajuk mimpi yg x sudah..tiap kali putus cinta lagu nie jek aku layan..hahahahah..


0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...