Bambam's Addicted

Jadi yang terbaik

Aku ingat dia dah xnak explain ape yg terjadi..aku bodohkan diri msg dia sbb aku nak kan jawapan..aku bukan pempuan desperate menagih cinta dia..tp mmg type aku sorang manusia yg penuh dgn tanda tanya dan perlukan jawapan..

dia kata..

dia cuba jd yg terbaik buat aku..tapi smua terhalang dgn masa lampau dia..dia x boleh nk teruskan hubungan nie..dia seorang yg liar (aku dpt tgkp anak loaded yg sng dpt duit n rosak akhlak kot..)aku byk ajar dia kesederhanaan(yelar tuh..kekadang okeh!)..aku mengajar dia syg pd org sekeliling dia..(ini aku setuju..!!)aku berjaya ubah dia dr nakal mnjadi agak baik..)dah mcm jadi citer lagenda budak setan!!!)aku berjaya buat ibu dia suka aku even ibu dia pon x kenal aku..just coz aku ubah anak dia..tp x berapa berjaya..mmg bukan niat dia nak permainkan aku..dia betol2 serius ngan aku..ayat last..andai ade jodoh antara kami..kiter ttp together2..

aku kata..

smua manusia dpt peluang utk berubah..so depends kat hati dan niat kita masing2 utk berubah..kan?kalau dah niat xnk permainkan prasaan aku..knaper 1st place dia x buat mcm tuh..aku bukan PSP dia yg hanya digunapakai time dia boring or xde keje..so after dgr 'alasan' dia tuh..fine..aku nak cari suami yg boleh bimbing aku dlm agama..so..u r not da one 4 me dear..sy x dendam ngan awak..sy harap awk bertemu lar kebahagiaan yg dicari..

nota kaki: mendoakan kebahagiaan org lain lagi bagus dr mendoakan kecelakaan org tuh..aku admit mula2 aku ade ter-maki beliau..itu tanda aku mrh..!!tp kejap jek..aku mmg mrh sekejap jek..so at last..aku doa dia berubah n jgn mainkan perasaan n hati org lain..hopefully, dia pon doakan kebahagiaan aku jugak..aminnnnn~

0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...