Bambam's Addicted

melankolia

saya suka awak...TAPI saya mcm x suka awak..
saya sayang awak..TAPI bila pikir2 balik saya syg awak mcm kwn sy yg lain..
saya x marah kat awak..TAPI saya tak tau knaper saya rasa mcm nak hempuk kepala awak kat dinding penjara pudu..

saya kecik hati ngan awak..TAPI sebenarnya saya tau saya tak seharusnya mcm tuh..
saya maafkan awak TAPI dalam diam saya harap awak minta maaf kat saya balik..
saya keliru ngan perasaan saya sendiri TAPI saya tau ini kenyataan dari sudut hati saya sendiri..

awakkk..

awak pikirlah sendirik!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

HafizChan said...

ok saya paham...eheeh

Herniz said...

hehe..sy ni awak..eniz y cumel..hehe

Herniz said...

i dah link u..enizzz.blogspot.com

b a m b a m ' s said...

HafizChan: bagus lar kalau awak faham..hahahha
herniz: yes babeh!i windu u giler babe!n ur blog either!!huhuhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...