Bambam's Addicted

Cycling timeeee~

Dear Mr.V and Bicycle..

kamu 2 nie betol2 buat saye happy ari nie..hehehhe..nsb baik ada Mr.V utk bawa saya n kawan2 saya jenjalan..then En.Basikal yg telah berjaya menampung berat bdn saya utk membakar tersangatlah byk kalori ari nie.. n_n

First,jemput Yana kat umh dia..then jemput Pek Lah n Ayien kat stesen KTM UKM..pastu kami pon bertolak dgn hati yg girang ke Shah Alam..yeaahhh~ dah lama x jmpa PekLah n Ayien..hehehe....sronok..rasa mcm zaman2 U dulu..huhuh..tp sedih..Pinat x dpt ikot..kalo x lg sronok..!berkumpul together-gether like old skul..!kuikuikui..

Kiter org arrive SA around 12pm kot..then gi lunch dulu..ohhh..saya makan bihun sup saja..hehehhe..still on diet even melakukan xtvt riadah..hehehe..we olls set appoitment bersama pemandu pelancong yg sungguh byk berjasa iaitu En.Topek a.k.a Bro in Law wanabe..!hahahah..nk jd adik iparku kena baik ngan kakak dlu ek..hehehe..after mkn kiter org gi PAS..!stand for Plaza Alam Sentral kerna memandangkan ari ini masih panas utk berbasikal..so kiter gi sejuk2kan bdn di sana sambil menemani adik tersayang membaiki lappy dan kami pergi main BOWLING..!ohhh..im GOOD in BOWLING okeh!main 4 org and saya berjaya memenangi tempat pertama..!!hahaha..(1st dr belakang..!!)hahahhaha..malu sama yg lain coz bola tuh asek msk longkang!CURSE dat BALLS..!aku suh ko kena pin..!bukan msk longkang ngekkk~! (saya tau saya terok main bowling tp menyalahkan bola yg xde perasaan hati nurani tuh kan..huhuhu)..then saya sempat membeli hadiah besday besfren saya!tp ko xnk kan LABU..!xper..aku pakai...hahahhaha..

After bowling..kami pergi Bukit Cerakah!hahaha..aku still guna nama yg lama..coz x ingat nama yg baru..nama baru dlm IC dia ialah Taman Botani ..... aper tah..aku pon x hingat..hahahha..sampai2 jek..mula2 byr tiket msk yer anak..kamu ingt nk msk tgk pokok saje tuh free..??prepare RM3 stiap org ok!then msk2 jek nmpk bas tour dia!excited nk naik nie..tapi x jd..!coz lg excited tgk beskal dia..hahahha..dah lama x cycling..huhuh..kalo dulu..time aku kiddo kan...aku lar juara naik beskal..siap leh lps tgn 2-2 belah ok...!!(berlagak ni..korang leh ker??hahah)kami mengayuh ngan penuh dedikasi dan berjaya menawan Puncak Seni...akhirnya setelah mengharungi segala bukit dan hutan2 itu..penatnyyyaaa..sampai smua org tolak beskal coz x larat..tapi feeling yg paling best adalah time turun bukit dan berjaya menghabiskan tour Bukit Cerakah itu yg mengambil masa sejam.

Really had fun..really do..!even aku pergi bersama2 ngan kwn2 adik aku..tp its still fun coz ak rasa mcm zmn muda mudi dulu..hehehhe..still muda lg pon..cuma skang ni dh krg merasa zmn kegembiraan mcm tuh..huhuhu...nk pergi lg..!sape nk bawa aku pulak..tp time ni aku nak naik bas tour jek..dh x larat nk cycling..btw..path cycling yg kite org lalu tuh sbnrnya kwsn larangan berbasikal..dh pulangkan beskal baru tau..no wonder lar path dia mencabar giloosss and xde org..jgn lar korang pergi berseorangan or ber2-2an di sana..huhuhu..BAHAYA ok!

Sampai di sini sahaja sbb aku dh penat and mahu tido..sok pg nk pergi bsh kete lak.. ;p...nite u olls~




0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...