Bambam's Addicted

Separuh Jiwaku Pergi

Dalam opis tadi...sesambil dgr radio..(aku layan radio era..ade aku kesah?)hehehe..tetiba dj putarkan lagu baru duda Krisdayanti..huhuhu..tajuk dia mcm tajuk post ni lar..."separuh jiwaku pergi"....sedih lagu ni...mcm luahan perasaan Anang dekat Kris..aku dapat agak..mesti Anang frust menonggeng bercerai ngan bini dia yang vogue-divas ni kan..dah bertahun kawen..at last..jodoh xde jugak...yg sedihnya..bercerai pasal Kris ni dah jatuh cintan ngan laki lain..heyyyy..!!geram lak aku ngan org2 yg x setia nie..mmg lar jodoh di tgh Tuhan...tp time2 mcm nie lar..aku nk nyanyi lagu ko Kris..."Cobalah untuk Setia"..hampeh jek..coz ko sndiri pon x tau agaknya erti setia..



Tapikan Mas Anang...video lip ko nie mmg satu jek yg xleh blah...ko buat tanda x-men tuh..hehehe..tak tersampai kesan dia kat jiwa aku..hahahaha...hah..hayati lar lirik-lirik nie..so, cubalah utk setia..hehehhe..enjoyyyy~ (sambil buat tanda x-men)

V(~_^)v

Separuh Jiwaku pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
Dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua







0 ratus ribu orang tambah perasa! :):

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...