Bambam's Addicted

Ucapan TERIMA KASIH separuh sedar!

Cuba cakap TERIMA KASIH dalam bahasa Korea!
Start dari sekarang.. kena belajar cakap bahasa Korea! motif? 2012! Korea here i come!!!!hehehehe

Tak..tak..tak.. kita nak cerita pasal ni sebenarnya..

Kesukaran sesetengah manusia yang MALAS mulut nak ucap TERIMA KASIH! Termasuk lar saya kekadang.. bukan sebab saya eksen.. sebab kekadang saya lupa.. laju jek blah macam tuh.. not nice! not nice! jangan ikot.. Saya nak ucap terima kasih buat!

Kawan saya Siti Haja Ahmad Jais kerana dengan rajinnya telah membakar kek coklat untuk dihadiahkan kepada saya hari minggu yang lalu.. percaya lar Haja.. aku tak potong lagi kek ko..!! hahahaha.. aku dah suruh mak aku potong time dia kat rumah tuh.. bagi ahli keluarga yang lain makan.. tapi mak aku pon lupa.. InsyaAllah malam nie.. akan aku usahakan untuk potong dan membawanya jua bersama aku esok hari buat santapan bersama teman-teman.. kih kih kih..

Saya juga nak ucapkan terima kasih buat sahabat saya Noor Hayati Esa di Johor Bahru sana.. kerana percubaan untuk membeli kek hari jadi buat saya.. surprise katanya.. tapi dia yang surprise kerana aku yang tak jadi datang JB last week kerana ada perkara-perkara yang tak dapat dielakkan.. Nasib baik lar kau mesej aku dulu jadi jumpa ke tidak eh.. kalau ko dah beli tapi aku tak kunjung tiba? menyesal dah sampai tak mau beli kek unuk daku lagi.. wuwuuuuu~

Saya jugak nak ucapkan terima kasih buat pembaca tegar belog ini yang tidak jemu datang membaca entry saya yang ntahapeape kekadang.. serta rajin untuk drop komen di belog ini.. besar hati saya menerima anda semua sebagai tetamu belog ini.. InsyaAllah kepada pengomen tegar.. nanti saya hadiahkan kamu semua ole-ole pulang dari Percutian saya ke Sabah minggu hadapan yer! :) Ehhh.. tapi saya tak pergi Sabah lagi.. kui kui kui.. InsyaAllah akan pergi 06/01/2012 nanti.. kot ada jodoh leh lar jumpa dengan si cicak hijau Dian yang dah lama menyepi dari dunia belog itu.. kau tunggu aku dekat sana ya Diannn! heheheheh

Last but not least.. saya nak ucapkan Terima Kasih buat anda semua kerana mewarnai hidup saya sepanjang tahun 2011 ini..  korang tahu ada somebody jugak yang berikan ucapan TERIMA KASIH buat anda semua dalam anda berkeadaan separuh sedar? eh tidak lar.. korang tahu tak korang jugak boleh wish ucapan terima kasih dalam bentuk gambar dan video seperti dekat SINI..!!

Terima kasih sekali lagik!

4 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AmyZana said...

terima kasih in Korea - kamsahamnida ! ;]

Azie Rashid said...

bday bila ni? sama ngn azie ke? hihihi. happy birthday babe! =)

Unknown said...

wah,cik bambam nak gi bercuti ek...bestnyer

Aziela said...

terima kasih kembali kerana coretan CB turut meriangkan dunia blogging kami semua...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...