Bambam's Addicted

Cara Check saman trafik @ JPJ

Meh ai nak sahre dengan u olls~

Taip


POLIS SAMAN [NO KERETA ANDA] ke 15888


Contoh

POLIS SAMAN BAMBAM007 send 15888

(RM 0.20 per SMS)

Kalau nak check details anda ke saman apa..just send to same nombor

POLIS SAMAN BAMBAM007 [email anda]

Contoh

POLIS SAMAN BAMBAM007 adlina712@gmail.com

Nanti dapat email macam di bawah ini.. ini saya punya..!! saya kena satu saman awak tauuu~!!!


Awakkk.. saya dah lar nak renew roadtax bulan nie.. ni nak kena bayar saman lagi? adoiyaiii~!! boleh ker renew roadtax tanpa bayar saman?? errkkk...!!

Tapi kereta WHX**** nie.. lagi terer~! Saksikan sendiri dengan mata anda! ehhehehe


dari tahun 2002 - 2011..!! 15 saman!
Haaaa... gasak lar omak den.. keto dio.. den nak bayar saman sendiri pon tak lopeh.. apotah laie nak tolong bayarkan saman keto omak den kan.. haaaa.. nasib baik bukan den yang pakai.. so kepada abang-abang saya.. dan adik saya yang selalu pinjam kete emak saya tuh.. langsaikan lah.. share sama-sama ek.. kih3.. ni lar sebab daku malas nak bagi orang pinjam kete.. tak pasal-pasal kita lak yang kena bayar saman kan! =.='


7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

Kamil Kahar said...

giler...sume kes pandu laju...har3~~

Lydia Miza said...

keh3...saper pinjam sila byr sama2 kan?

Unknown said...

huuu banyak gile saman

Nizam Ijam said...

menakutkan nie..haha

Cik Pulau said...

perrhhhh......

AM said...

Mak oi! RM2610? Banyak tue! Kalau tak duit tue dah boleh guna buat majlis resepsi kak Aida & abe Jepp. :'( Haha!

Aziela said...

Kalau belum keluar warrant tu..ok jer... Setakat saman yang masih ada diskaun, should be no problem kalau nak renew road tax...hehehehehheeh. Den selalu yo kono...hahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...