Bambam's Addicted

Ada aku kisah??!







Ada aku kisah kau message aku SPAMMER!
Kalau betol-betol tak apa lar jugak ek! kih kih kih
Silap hari bulan jadi keldai dadah.. -.-'

Pesanan: Jangan percaya dengan ini semua! grrrrr~! saya bercitarasa western style? hak hak hak

7 ratus ribu orang tambah perasa! :):

AM said...

Kalau tak silap, Arol pun pernah send message cmtue kat kak Aida guna fb kedua kan? Nape tak letak sekali? Nak jugak interframe. Bhahaha! :D

Fiza Rahman said...

Saya pernah dpt. Memang tak layan pon.

AYuNG said...

hehe.....aida, add la saya jugak...
keh2~~

Cik Bambam said...

@Arol Mubin
kah kah kah.. kau spammer ke arol oi~!! grrrr~

Ct Aja said...

hhiihih, jgn layan mereka mereka itu...ehh sy dah add kan..iihihi

safurara said...

skrg mmg banyak msg spam kan.teruknya dorg ni.

deeya said...

untungla .. orang ingat cik aida ramai fan . ahakz !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...